Energie – kvalitní péče o zákazníky hraje prim

Také své záležitosti kolem energií řešíte se svým dodavatelem nejraději po telefonu? A víte, kolik za hovor platíte? Pokud jste zákazníkem Bohemia Energy, tak své požadavky můžete nyní vyřídit na bezplatné lince zcela zdarma. Více v článku “Energie – kvalitní péče o zákazníky hraje prim”.

Jak ukázal nedávný průzkum agentury Datank, telefon je klíčovým prostředkem komunikace spotřebitelů se svým dodavatelem. Zavedením zelené linky tak Bohemia Energy dále zvýšila svůj standard péče o zákazníky. Operátoři jsou jim k dispozici na čísle 800 025 025, a to ve všední dny i o víkendech.

„Péče o zákazníka pro nás není prázdným pojmem. To, co by naši klienti uvítali, si průběžně zjišťujeme a operativně na to reagujeme. Důkazem je i zavedení bezplatné zákaznické linky. Je součástí našeho úsilí šetřit odběratelům čas i peníze,“ říká Robert Šíma, ředitel zákaznické péče Bohemia Energy.

Profesionální call centrum základem kvalitní péče

Podle zmiňovaného výzkumu spotřebitelé pro vyřizování svých záležitostí s dodavateli energií upřednostňují především moderní komunikační prostředky. Skoro polovina jich dává přednost telefonu, na druhém místě je internet. Na špičce popularity postupně vystřídaly dlouho nejoblíbenější návštěvy kamenných poboček. „Průzkum jasně ukázal stoupající úroveň informovanosti zákazníků i jejich vysoké nároky. Tento trend nás těší, registrujeme ho i v každodenní praxi. Vyšli jsme mu vstříc nejen zelenou linkou, ale třeba také již před několika lety spuštěnou webovou kanceláří,“ vysvětluje Robert Šíma.

Pro energetickou firmu je tak nezbytné mít vybudované profesionální call centrum, které zákazníkům nabídne možnost vyřídit si své záležitosti zdarma a bez dlouhého čekání na lince. Perfektně připraveni musí být i operátoři, aby byli schopni se zákazníkem vyřídit to, co potřebuje. „Každý náš operátor má zkušenosti, znalosti a kompetence vyřešit zákaznický požadavek přímo během hovoru. To se nám daří u více než 80 procent požadavků,“ dodává Robert Šíma. Zároveň uvádí, že dostupnost telefonní linky Bohemia Energy je 95 procent a průměrně se na ni zákazník dovolá do 20 sekund.

Také čtěte  Nejlepší osvětlení výletních lodí - další úspěch české Preciosy

Jednoduše a pohodlně online

„V posledních letech zaznamenáváme vzrůstající oblibu internetu jako komunikačního prostředku. Například online přístup k bankovnímu účtu považujeme dnes už za samozřejmost. Ani při výběru dodavatele energií by tedy možnost spravovat si svůj zákaznický účet přes web neměla hrát vedlejší roli,“ zmiňuje Robert Šíma.

Díky webové kanceláři mají klienti Bohemia Energy kdykoli k dispozici přehled o svém zákaznickém účtu. Najdou zde detaily odběrného místa a jeho spotřebu, historii požadavků, mají přístup ke všem vystaveným fakturám i aktuálním ceníkům. A samozřejmě zde mohou řadu svých požadavků přímo vyřídit. „Nejčastěji zde zadávají samoodečty, mění si výši záloh nebo způsob vracení přeplatku,“ vyjmenovává Robert Šíma.

Online portály využívají lidé i firmy v čím dál větší míře a dodavatelé energií se proto zaměřují na rozšiřování jejich služeb. „V Bohemia Energy nyní například nabízíme možnost zaplatit za spotřebovanou energii platební kartou a další novinky budou následovat,“ uzavírá Robert Šíma.